دلتنگم.......................
خاطرات من

حس میکنم باید کارگردان میشدم...

                 نمیدانم چرا هر کس به من میرسد بازیگر است.......

 

دلم خیلی گرفته....خسته شدم از تنهایی...

تا کی آخه باید تنها باشم.... داشتم طراحی میخوندم ولی حس میکردم هیچی نمیفهمم...اعصابم خورد شده بود...اومدم تو اتاق و بازم مثل همیشه یه نگاه به گوشیم انداختم اما بازم مثل همیشه دریغ از حتی یه تک چه برسه به اس ام اس...........

خیلی احساس تنهایی کردم دوست داشتم اون لحظه یکی بود که باهاش حرف میزدم و اونم بهم انرژی مثبت میداد....اما هیچکس رو نداشتم که باهاش صحبت کنم.............

خیلی حس بدی داشتم.....گفتم زنگ بزنم به استاد زا... و سوال سی شاربم رو بپرسم....تا هم سوالم رو پرسیده باشم هم از دلتنگی بیام بیرون...شماره اش رو گرفتم ولی هنوز بوق نخورده بود سریع قطع کردم............

دیدم سریع خودش زنگ زد...............

وای............

جواب دادم گفتم میخاستم الان زنگ بزنم قطع شد....گفت نه بگو منم منتظره زنگ کسی بودم......خلاصه خیلی سریع سوالمو پرسیدمو قطع کردم...........

حالم بیشتر گرفته شد.....

خدایا دارم دیوونه میشم..........من عاشقشم...........

خدایا چرا من شدم کارگردان؟؟؟؟چرا هر کی سر راهم قرار میگیره با دلم بازی میکنه؟؟؟؟چرا باید همه ی کسایی سر راه من قرار بگیرن که نمیتونن واسه همیشه پیشم باشن؟؟؟؟؟و در نهایت با وجود این همه افرادی که دور و بر من هستن و رابطه ی خوبی با من دارن من همیشه تنها هستم؟؟؟؟؟؟چرا ؟؟؟؟؟؟؟

خدایا چرا جوابمو نمیدی؟؟؟؟؟؟؟

خدایا خسته ام.................

باور کن خسته ام......

میدونم حکمتی داره میدونم حتمآ داری امتحانم میکنی ولی من طاقتش رو ندارم....نمیتونم.........سخته خدا....سخته...........

کلی امشب گریه کردم...مثل خیلی شبای دیگه........خدایا گریه هامو ببین...به این چشمام رحم کن..........

خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

از این بلند تر چطوری صدات کنم؟؟؟؟؟

بازم دلت میاد خدا؟

بعدشم اس دادم به زیزیگولو واسه پروژه ام گفتم که گفت 20 ام بیار.........

با همه ی اینا بازم شکرت..................



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 16 دی 1391برچسب:, :: 22:14 :: نويسنده : فرشته

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 60
بازدید دیروز : 32
بازدید هفته : 209
بازدید ماه : 205
بازدید کل : 30473
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 66
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل

كد تغيير شكل موس