خداااااااااااااااااا
خاطرات من

 نمیدونم چی بگم ...

جالبه من همیشه نمیدونم چی باید بگم...

خسته ام ..

به خدا خسته ام .... خدایا به خودت قسم خسته ام....

تا کی؟؟؟؟؟؟

حتمأ با خودت میگی این بنده ی من چقدر پررویه ...

آره خودمم میدونم که پررو ام...

ولی آخه از خودم خسته ام...

تا کی میخام هی گناه کنم و هی توبه؟؟؟؟

تا کی میخام هی توبه کنم هی توبه ام رو بشکنم؟؟؟

دلم از خودم گرفته ...

از خودم خسته شدم....

کاش میشد که این زندگی تموم میشد....

بسه به خودت قسم بسه امه...

این چه زندگی ای بود به من دادی خدا؟

همش گناه گناه گناه...

خدایا به خدا به خودت قسم از خودم بدم میاد....

از خودم متنفرم......

فقط میخام همینو بدونم : تا کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خدایا میخام درس بخونم ولی حواسم جمع نیس .. تمرکز ندارم .. آروم نیستم...

من همیشه دنبال آرامشم ولی هیچوقت تویی که منبع آرامشی رو نمیبینم و میرم دنبال آرامش هایی که الکیه...دروغیه...

خدایا میدونم حرفام واست تکراری شده ولی یه بار دیگه برای بار هزارم میگم : خدایا توبه..........................................

خدایا ببخش همه ی لحظه هایی رو که نمیبینمت...

لحظه هایی رو که فراموش میکنم تو اون بالا داری ما رو میبینی.....

لحظه هایی که دلمو زمینیا میدزدن....

دلی که فقط مال تویه ولی همه توشن الا.......

خدایا منو ببخش.......

خدایا آرومم کن....

خدایا دستامو بگیر...

خدایا دستایه من نمیتونن خالی باشن....

خدایا باهام باش و کمکم کن تا منم فقط با تو باشم....

خدایا ممنونتم که هنوزم با وجود این همه گناه و بدی ای که کردم هنوزم دوسم داری....

اگه دوستم نداشتی الان اشکای من از چشام جاری نبود....

اگه دوسم نداشتی الان این حسو نداشتم....

اگه دوسم نداشتی بهم توفیق نمیدادی که قرآنتو دستم بگیرم....

اگه دوسم....

اصلأ میدونم که دوسم داری...

تو مهربونترین مهربونایی .... ..

خدایا دستمو محکم بگیر و نذار دیگه ازت جدا بشم....

خدایا یه بار دیگه میخام پیشنهاد تو رو قبول کنم و بهت قول بدم که همیشه با تو باشم ....

خدایا بهم قول بده که تو نذاری من دستت رو ول کنم...

خدایا بهم قول بده...

خدایا بگو که دیگه همیشه با همیم...

بگو هنوزم منو میپذیری....

خدایا منو به خاطر دیروز و همه ی روزهایی که گول شیطون رو خوردم ببخش....

خدایا تویی تنهاترین دوست تویی تنها کسی که بدون هیچ قصدو غرضی با همه دوستی..........

خدایا عاشقتم..........

خدایا مخلصتم...........

خدایا چاکرتم...........

خدایا خیلی دوستت دارم.........

خدایا امروز 4 خرداد 92 یک بار دیگه میخام دست دوستی بهت بدم و بهت قول بدم همیشه با تو باشم.........

خدایا کمکم کن............

خدایا فقط نذار تنها باشم.... من ظرفیت تنهایی رو ندارم..... من نمیتونم تنها باشم......

خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

امیدوارم صدامو شنیده باشی........................



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 16 خرداد 1392برچسب:, :: 17:59 :: نويسنده : فرشته

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 140
بازدید کل : 29539
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 66
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل

كد تغيير شكل موس