خاطرات من

 بازم تو سایت دانشگام.......

دیروز ام عجب روزی بود.......از اون روزا..........

بعد از اینکه از سایت رفتم رفتم خوابگاه و ساعتایه 1 اومدم که برم واسهارائه ام چیش استاد ابراهی....

رفتم از قضا توی اتاق اساتید تنها بود...منم رفتم تو و کنارش نشستم (البته خودش گفت بشین )و لب تابم رو دراوردم و شروع کردیم به صحبت....بعد از کلی توضیح وقتی همه ی مقاله هایی که دراورده بودم رو دید بهم چیشنهاد داد که تو اینا رو بخون بعد بیا با هم یه مقاله بنویسیم!!!!!!!!!!!!(باورم نمیشد!!!!!!!!!)داشتم از خوشحالی بال درمیاوردم ولی اصلآ به روی خودم نیاوردم...........و خلاصه قبول کردم.............................

(خدا کنه بتونم و کم نیارم...)

بعدشم رفتم سلف و بعدم اومدیم تو محوطه و منتظر استاد زا... موندیم چون نمیدونستیم که باید بریم سایت جدید یا کلاس...

وایستادیم دیدیم اومد وبا همه یه سلام کرد و بعدش ما دنبالش راه افتادیم که بریم طرف سایت....بعد به من جدا سلام کرد و گفت خوبین خوش میگذره؟منم جوابشو دادم و کلی حال کردیم....زهرا فکش باز مونده بود.....

خلاصه رفتیم سر کلاس...روی سیستمها متلب نصب نبود...به زهرا گفتم بگو لب تاب هست بدیم زهرا هم گفت و منم بردم و خودمم نصب کردم به پروژکتور و کلی هم اونجا با هم صحبت کردیم....

پسراشون هم که سر کلاس منو تیکه بارون کردن تا یه سوال میداد این عباس پشت سر ما میگفت:استاد هر کی لب تاب داده خودشم بره حل کنه و.....

خلاصه کل کلاسشون دختر و پسر یه جوری شده بودن.....

بعد کلاس هم که رفتم پیشش و وسایلاش رو جمع کرد و در مورد همایش ها صحبتیدیم و بعدم با هم رفتیم....

وای خدایا..................(هیچی نگم بهتره.....                                                                                                ولی نمیتونم نگم ....... عاشقشم....................)

بعدم که استادمون اومد قرار بود ما تو سایت باشیم و اونا برن تو کلاس ولی از اونجایی که استاد 4 و نیم اومد اونا تو سایت بودن ما هم با استاد رفتیم سر کلاسشون و اونم گفت:ما امروز فرار کردیم اومدیم اینجا که چیدامون نکنین بعدم نگاه ما کرد و گفت شما ما رو لو دادی؟باشه.... خلاصه کلی چرندیات گفت..... خیلی خوب بود....

در کل روز خوبی بود....

 

خدایا شکرت........



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 21 آبان 1391برچسب:, :: 15:3 :: نويسنده : فرشته

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 506
بازدید کل : 30255
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 66
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل

كد تغيير شكل موس