خاطرات من

 الان سایت جدید دانشگام.....

سرعتش فوق العاده است...............

خیلی حال میده.........

الان با ذخیره داشتیم..استاد باتری لب تابش رو نیاورده بود......

گفت لب تاب ندارین؟من داشتم ولی بچه ها گفتن نه..

گفت یعنی هیچکدوم ندارین ؟!!!!!!! خلاصه فهمید من دارم و با لب تاب من امروز درس داد................

بعدازظهرم میخام برم سر کلاس عقشم(استاد زا....)

خدا شکرت............



نظرات شما عزیزان:

شیرین
ساعت10:23---21 آبان 1391

ای سنگفرش راه که شب های بی سحر
تک بوسه های پای مرا نوش کرده ای!
ای سنگفرش راه که در تلخی سکوت
آواز گام های مرا گوش کرده ای
هر رهگذر ز روی تو بگذشت و دور شد
جز من که سالهاست کنار تو مانده ام
بر روی سنگ های تو با پای خسته...آه!
عمری به خیر پیکر خود را کشانده ام
ای سنگفرش! هیچ در این تیره شام ژرف
آواز آشنای کسی را شنیده ای؟
در جستجوی او به کجا تن کشم، دگر
ای سنگفرش، گمشده ام را ندیده ای؟



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 20 آبان 1391برچسب:, :: 9:36 :: نويسنده : فرشته

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 514
بازدید کل : 30263
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 66
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل

كد تغيير شكل موس