امروز
خاطرات من

امروز دلم واس
بعد ببینی
امروز دلم واسه داشتنت پر که نه...پر پر میزنه...


واسه بودنت...


بغل کردنت...


اینکه سرمو بذارم روی شونه هاتو دستاتو فرو کنی لای موهامو بگی:


مال خودمی!


بعد ببینی که چه جوری با همین دو سه حرف تو آروم میشم...


امروز دلم خیلی امنیت تورو میخواست....خیلی

..!! که چه جور ..!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:, :: 21:24 :: نويسنده : فرشته

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 113
بازدید هفته : 118
بازدید ماه : 114
بازدید کل : 30382
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 66
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل

كد تغيير شكل موس