شروع
خاطرات من

به نام اون خدایی که  همین نزدیکی هاست.....................

این وبلاگ خانوادگی منه!

خانواده من 6 نفره است البته 6 نفره بود الان شدیم 9 نفره!!!!!!!!

 

دلم خیلی گرفته.........

اخه بابا مریضه..... مامان مریضه......

و مثل همیشه حرفهای الکی و جوش و جوش و جوش.........

دیروز ناصر اومد اینجا و بابا رو به زور برد اون خونه!منم باهاش اینجا جر و بحث کردم...(مرتیکه ی اشغال)

الانم مامان داره با ابجی بزرگه صحبت میکنه.ظهر مامان همه چی رو بهش گفت.

خلاصه که بازم مثل همیشه تو این خونه ی خراب شده ناراحتی و گریه و اعصاب خوردیه....

خداییش هیچ مشکلی نداریم ها فقط همیشه باید سر چیزای الکی ناراحت و اعصاب خورد باشیم!!!!!!!!!!

خدایا خودت یه کاری بکن..به حق حضرت مهدی که امروز تولدشه..

امروز مثلآ عید بود ولی خونه ی ما مثل همیشه عزا بود..

خداکنه حال بابا زود خوب بشه.

ای خدا بازم خودت هوای ما رو داشته باش..................



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 15 تير 1391برچسب:, :: 23:52 :: نويسنده : فرشته

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 520
بازدید کل : 30269
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 66
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل

كد تغيير شكل موس