حال کردن با اساتید........(-:
خاطرات من

امتحان نرم افزار عملی بد نبود..........

خدا کنه خوب تصحیح کنه....در طول امتحان مستقیم نشسته بود و منو نگاه میکرد.... منم اعصابم خورد شد سرمو کرده بودم اون ور......

بعد بلند شد اومد روبروم وایستاد....

آخر امتحانم فقط از من پرسید : امتحان خوب بود؟آسون بود؟

گفتم :بد نبود استاد...

خدا کنه خوب بشم.........

امروزم با استاد ابراهیم... کلی حال کریم...

به قول بچه ها من با استادا حال میکنم استادام با من..........

امروز صبح رفتم پروژه آزمایشگامو دادم...بعدش تا ناهار بیکار بودم و نمیرزید بیام خوابگاه.. با بچه های برنامه یکی رفتم سر کلاس ابراهیم زاده...البته قبلش رفتیم دفاعیه حسینی...موضوع خوب و جالبی بود...بعد دیگه سر کلاسشم چند تیکه با هم صحبت کردیم و از برنامه هاش اشکال گرفتم ولی درست بود و ضایع شدم....

بعد از کلاس باهاش رفتم بیرون و پرسیدم ذخیره تا کجا امتحان داریم؟که اونم گفت تا آخرین نقطه ای که گفتم.... و خلاصه همونجوری رفتیم پایین تا اتاق اساتید...گفت جزوه اتو بده چون من اصلآ نمیدونم بهتون چی گفتم... منم گفتم همرام نیس...بعدم از خونه اش گفت و... منم گفتم اگه اونجوریه که میایم و بعدم شما بشین استاد خصوصی هر وقت سوال داشتیم سریع میام پایین ازتون میپرسیم...

بعد گفت شنبه بهم اس بده گفتم خب شما اس بدین اگه اومدین تا من بیام..میگه شمارتونو ندارم خانومم همه اس ام اس هامو پاک کرده.....منم گفتم چقدر زن ذلیلین شما.... و کلی چرت و پرت گفتیم و خندیدیم....

بهش اس دادم خانوم... گفت اوووو چه خودشم تحویل میگیره:خانوم.... گفتم پس چی ؟

حالا قرار شده شنبه بیاد....

کلآ خوب بود.....

دیگه فرجه هاس میخام بشینم حسابی بدرسم...

بهش گفتم میخام ذخیره 20 بشم....

خدایا کمکم کن......



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 11 دی 1391برچسب:, :: 20:57 :: نويسنده : فرشته

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 100
بازدید ماه : 462
بازدید کل : 30730
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 66
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل

كد تغيير شكل موس