خاطرات من

 الان دم آشپزخونه ام....

جالبه وایرلسش فقط دم آشپزخونه میگیره......

اخی الان دارم فایل عکسا و فیلم ها رو واسه حمیده میفرستم....

دلم واسش تنگ شده...

واسه مهربونیاش....واسه لهجه شیرین یزدیش....واسه مسخره بازیامون.....

روزی که اومدم طفلی رو سر کار گذاشتیم....من حلقه دستم بود الکی بهش گفتم با علی نشون کردم....شاسکول باور کرد و به حمیده اس داد بیچاره زنگ زد  و خودشو به زمینو زمان زد که سر کارم گفتم نه...

خلاصه باورش شد و کلی خوشحال شد و تبریک گفت..

ولی الان راستشو بهش گفتم...

شاید این هفته برم خونه...

زهرا و رضا باز زدن به تیپ و تاپ هم....اه اه اه ...مسخره اش رو در اوردن........

نمیدونم چیکار کنم........

خدایا خودت ادمشون کن.......



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, :: 21:43 :: نويسنده : فرشته

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 61
بازدید هفته : 229
بازدید ماه : 225
بازدید کل : 30493
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 66
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل

كد تغيير شكل موس