خاطرات من

چند روزیه که درگیر ارائه مستند سازی ام....بلاخره الان دارم منابع رو براش ایمیل میکنم.........

خداکنه ارائه ی خوبی از کار دربیاد چون واسش خیلی زحمت کشیدم........

دیگه از چی بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیروز اومدم عکس استاد زار... رو cut کردم..هر دفعه که لب تابم رو روشن میکنم یه نگاه بهش میندازم.........

ولی چه فایده.........

اون با اینکه فقط 27 سالشه هم زن داره هم بچه......!!!!!!!!!!!!!

چه رسم بدیه تو دنیا...کسی رو که دوستت داره دوستش نداری....کسی رو که دوست داری اون دوستت نداره...وکسی رو که تو دوستش داری و اون هم دوستت داره بر طبق رسم روزگار به هم نمیرسیم.......

اخه انصافه؟؟؟؟

خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

(یاد حمید افتادم همیشه "ای خدااااااااا"گفتن منو دوست داشت و میگفت تو رو خدا بگو ای خداااااااا.... باز من اذیتش میکردم و نمیگفتم...اخرش با کلی اصرار میگفتم این ماله خیلی پیشا بود اون وقتا که تغییر نکرده بود ماله اون اولا...الان که ازش هیچ خبری نیست البته منتظره خبر از منه...چون اخرین ایمیل رو اون داد....ولی من هرگز دیگه جوابشو نمیدم...دیگه با این مسخره بازیاش داره بدم میاد ازش...حوصله اشو ندارم...........)

در ضمن مجتبی (بچه ابجیم) هم اینجاست..............اوضاعی داریم باهاش از ساعت 3 صبح بیدار شده و به قول گفتنی همه رو به رقص دراورده............



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 9 آبان 1391برچسب:, :: 8:23 :: نويسنده : فرشته

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 506
بازدید کل : 30255
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 66
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل

كد تغيير شكل موس